Tribunal de Corts



Comentaris

Salvador ha dit…
Sincerament, esperaves alguna altra cosa?
JAUME CABOT ha dit…
Si.
Ja fa temps que estic "informat" i encara que degut al proteccionisme de certes persones les quals, parlant/escrivint vulgarment, en putejen, sempre he dit que no he amagat rés i no callaré.
Ja fa sis anys que duren els maldecaps i avui si que ho dic : Ja n'estic fart i emprenyat. Això no vol dir preocupat. Amb les pífies demostrables (unes escrites i altres impossible d'escriure-les) de varis organismes, es té que arreglar al meu favor.

Mireu lectors del bloc. El servei de Policíac va signar un informe/auditoria sense les degudes competències ni diplomes. Fa més de 2 anys mesos que desprès d'haver demanat aquestes probes a la Batle Mª Àngels Moreno Aguirre encara espero que en demostrin que lo que han escrit ho podien fer.

Tinc un sumari que fa riure. Interroguen al propietari/usuari de la IP que tenia l'arxiu i diu textualment que no ho sabia, que l'ordinador no sap que en va fer, ...
Jo tinc i la Batlle també una còpia de uns comentaris a un bloc allotjat a la Sta i que menciona varis detalls ...

En van retornar, com sabeu, l'ordinador fora de servei i vaig demanar una còpia del disc dur que tenia la Policia. Me'n van entregar una i-legible i en demanar explicacions fa 2 anys encara espero.

Per el judici, proper, tinc una llista de 10 persones que citarem a declarar.

Jaume Cabot

Entrades populars d'aquest blog

El perill de les anomenades xarxes socials